reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tünde Bajáková

Tünde Bajáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vnímajuca svet, milujúca lásky a stretnutia, hľadajúca ľudí a šťastie... Zoznam autorových rubrík:  Moje oči a všetko čo nimi vidíĽudstvo a človečenstvoSúkromnéNezaradené

reklama

Moje oči a všetko čo nimi vidí

XXI. storočie

Tünde Bajáková

XXI. storočie

Život človeka. Zhon náhliacich sa ľudí niekam do neznáma. Pripomína to benzínovú stanicu. Clovek príde, zoberie, čo potrebuje a náhli sa dalej. Späť do zhonu a ruchu.

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 7
Nie je to fér (?)..

Tünde Bajáková

Nie je to fér (?)..

Ako som v jeden podvečer cestovala autobusom, zahliadla som na cintoríne pohreb.Smutná udalosť a ešte smutnejšie zhromaždenie ľudí, ktorí sa majú radi, -pomyslela som si, pohľadom upretým na tých ľudí, čo tam stáli.Všetci boli oblečení do čierna, mali smutný výraz na tvári a v rukách silno zvierali papierovú vreckovku, ktorou si utierali slzy stekajúce po lícach..Pomyslela som si, že toto by som nechcela zažiť teraz ani potom..

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 863x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu